POLITYKA JAKOŚCI
Spółka TEVOR S.A. wytwarza specjalistyczne pojazdy, głównie pomocy drogowej i ratownictwa, świadczy usługi sprzedaży pojazdów użytkowych, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, oraz usługi lakiernicze na poziomie jakości spełniającym oczekiwania i wymagania Klientów.
Głównymi kierunkami naszych działań jakościowych są:
- Identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów.
- Zapobieganie powstawaniu usług i wyrobów nie spełniających wymagań.
- Podnoszenie kwalifikacji pracowników.
- Planowanie i dokumentowanie działań jakościowych.
- Zakupy od dostawców materiałów spełniających wymagania jakościowe.
- Zapewnienie niezbędnych zasobów.
- Ciągłe doskonalenie skuteczności i efektywności procesów.
- Powyższe osiągamy poprzez działania w ramach wdrożonego i doskonalonego w TEVOR S.A. zintegrowanego systemu zarządzania jakością, spełniającego wymagania normy PN-EN ISO 9001 i publikacji standaryzacyjnej NATO AQAP 2110.
Zapewnienie i doskonalenie jakości wyrobów oraz usług jest gwarancją sukcesu Firmy TEVOR S.A.
Prezes Zarządu
Mariusz SOKOŁOWSKI
Skarżysko-Kamienna, 29.06.2016